Dana 15. ožujka stigao nam je mail ovog sadržaja:
Novinarski posjet Istri i Kvarneru

U organizaciji turoperatorske agencije Taste of Adriatic, od 16. do 20. ožujka će na području Primorsko-goranske i Istarske županije boraviti dvoje međunarodnih novinara: Hrvatima već poznata Ashley Colburn i Daniel Cohen Griliopoulos iz Time Out Croatia.

Dvoje novinara će riječima, slikom i snimkom upoznati svoje čitateljstvo i gledateljstvo s gastronomskom ponudom i tradicijom sjevernoga Jadrana. Na tome će putu sudjelovati u izradi mesa ispod čripnje na agroturizmu Ograde; prošetati Pazinskim kaštelom i Humom, najmanjim gradom na svijetu, gdje će isprobati bisku i jela temeljena na tartufima; te jesti boškarina i proučiti kako se radi istarski pršut u Tomažovoj konobi kraj Lovreča.

Uz popratni tekst (poziv):
Poštovani,
u prilogu Vam šaljemo izviješće za medije o dolasku gđe Ashley Colburn i gospodina Daniela Cohena Griliopoulosa iz Time Out Croatia na studijsko putovanje Istrom i Kvarnerom te Vas molimo za objavu u Vašem mediju.
Ukoliko želite ostvariti susret s gđom Colburn i gdinom Griliopoulosom, molimo Vas da nas kontaktirate. Susret je moguć u nedjelju u Pazinu u 10 h.
Srdačan pozdrav,

Taste of Adriatic Limited

Već povijesno (zadnje tri godine) hipersenzibiliziran na spominjanje imena Ashley Colburn (vidi I&P, br. 32), odmah sam se latio internetske tražilice da pronađem g. Griliopoulosa i pronašao 38(!?) podataka, od kojih bi za gastronomiju valjda trebao biti relevantan onaj da se bavi kompjutorskim igricama. Mailom sam odmah priupitao organizatore što bi mi to g. Griliopoulos tako važno mogao reći da bih trebao prisustvovati njegovoj presici, no odgovor baš i nije bio konkretan.

Zato sam sa zanimanjem pregledao novi broj poznatog vodiča Time Out Croatia 2013. u kojem je objavljen članak o tom njihovu, glasno najavljenu, studijskom putovanju po Istri i Kvarneru. I zaista, na pet stranica časopisa (36-40), nagledali smo se fotografija ekipe kako papa po našim lokacijama. I kako su usput realizirali otužni (eng. poor) prilog o našoj gastronomiji, nedostojan i beznačajnijeg časopisa, a kamo li Time Outa. O drugome iz časopisa neću.

Onima koji će se pitati čemu tako oštre ocjene, preporučam da pogledaju isto, pa da se upitaju čemu nam uopće dolaze takvi stručnjaci koji zatrpavaju PR-prostor svojom megalomanijom, a produciraju beznačajne rezultate. A mi, kao ovce, samo pasemo i kimamo glavom...

Ne širim ksenofobiju. Tek pokazujem kako se interesi u svijetu umrežavaju, a kako je kod nas pravilo da se (i najbolji) projekti potkopavaju. Kao i u mnogočemu, moramo učiti od stranaca…